FC2ブログ

人形美の魅力 ~Silicone Fairy~ | このブログはリアルラブドールを被写体とした撮影活動を行っているおじさんの趣味のページです。

6/29 こみトレORGIN3

に参加のつもりでしたが
諸事情により不参加となりました。
皆様との交流を楽しめたらいいなぁ・・・と思っておりましたが
残念です。申し訳ございません。

あと気分転換にBlogのテンプレート変更を行いましたー。

assa.jpg


6/29 Komitore ORGIN3
Although was going to participate in the
It was a non-participation due to circumstances.
Although we have thought ... I wonder should I enjoy interaction with everyone
I'm sorry. I am sorry.

Over which made ​​a template change of Blog after a change of pace.


Category : その他
Posted by SAKITAN on  | 0 comments  0 trackback

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://sakitan129.blog20.fc2.com/tb.php/46-f4537493
該当の記事は見つかりませんでした。